Aartsbisdom > Nieuws > Sander Harperink gestart als adviseur fondswerving aartsbisdom

Sander Harperink gestart als adviseur fondswerving aartsbisdom

Sander Harperink (46) is per 1 februari bij het Aartsbisdom Utrecht gestart in de functie van adviseur fondsenwerving. Dit is een nieuwe functie die als doel heeft om parochies te adviseren over geldwerving. De belangrijkste component hierin is de ‘Actie Kerkbalans’ en de uitvoering daarvan bij de parochies in het aartsbisdom.

Harperink is getrouwd en vader van twee kinderen. Naast zijn werkzaamheden is hij actief als vrijwilliger in zijn thuisparochie St. Jacobus de Meerdere in Enschede als dirigent en organist, als bezorger van het parochieblad en als wijkcontactpersoon voor de Actie Kerkbalans. Harperink: “Ik zie ernaar uit om aan de slag te gaan en parochies te kunnen ondersteunen.”