Aartsbisdom > Nieuws > TV-Mis op 21 augustus vanuit Maartensdijk

TV-Mis op 21 augustus vanuit Maartensdijk

Op de 21ste zondag door het jaar komt de rechtstreekse Eucharistieviering op TV vanuit de Sint Maartenskerk te Maartensdijk. Deze kerk viert dit jaar haar 50-jarig jubileum. Celebrant is pastoor Joachim Skiba van de parochie HH. Martha en Maria, waartoe Maartensdijk behoort. In het voorafgaande Geloofsgesprek met Leo Fijen komt koorlid Wim Verheul (76) aan het woord.

Leo Fijen: “Wim Verheul zingt al net zolang in het kerkkoor van de Sint Maartenskerk als dat het koor bestaat. Wim is geboren aan de Dorpsweg, is een gelovig man en vertelt over de betekenis van zijn overleden vrouw, over zijn koeien en over de relatie van dit alles met het zingen in het kerkkoor en het geloof.”

– Geloofsgesprek: 21 augustus om 10.15 uur op NPO2 en online te bekijken vanaf ongeveer 10.45 uur
– Eucharistieviering: 21 augustus om 10.30 uur op NPO2 en online te bekijken vanaf ongeveer 11.45 uur

Tags: