Aartsbisdom > Nieuws > Save the date! Kosterdag 2024 in Doetinchem

Save the date! Kosterdag 2024 in Doetinchem

Voor alle kosters die actief zijn in het Aartsbisdom Utrecht wordt op donderdag 7 maart 2024 weer een kosterdag georganiseerd. Het thema van de dag is ‘Not done!’ – wat moet je als koster nu echt niet doen als je in de kerk bezig bent met het uitvoeren van je taken en waarom niet.

Ieder jaar wordt de kosterdag op een andere locatie in het Aartsbisdom gehouden. Eerdere edities waren onder meer in Utrecht en Apeldoorn. Ditmaal vindt de bijeenkomst plaats in de OLV ten Hemelopneming kerk aan de Prins Hendrikstraat 36 te Doetinchem (zie foto).
“Het programma van de dag moet nog worden vastgesteld maar het belooft weer een mooie dag te worden waarin ontmoeting en verdieping centraal staan,” aldus de organisatie die oproept: “Houd deze website in de gaten voor nadere informatie en het aanmelden (vanaf januari 2024 digitaal). En zet hem alvast in uw agenda, donderdag 7 maart 2024!”