Aartsbisdom > Nieuws > Ariënskring: priesters verkennen omgeving Bunnik

Ariënskring: priesters verkennen omgeving Bunnik

Pastoor Hogenelst (parochies Paus Johannes XXIII en Heilige Suitbertus) organiseerde op 4 september de jaarlijkse bijeenkomst van de Ariënskring. Deze dag van ontspanning en ontmoeting van priesters in het Aartsbisdom Utrecht op de eerste maandag van september startte met een ontvangst in de tuin van de pastorie in Bunnik.

Aansluitend vierde het gezelschap de Eucharistie in de Sint Barbarakerk, met kardinaal Eijk als hoofdcelebrant. Na de lunch verkenden de aanwezigen met een gids varend de Krommerijn en wandelend Amelisweerd. Na het bidden van de Vespers in de St. Barbarakerk dineerde het gezelschap in de tuin. Tijdens deze dag namen de priesters ook afscheid van Ben Lokate, die als chauffeur en ceremoniarius is opgevolgd door Michel van Mourik die ook deelnam aan deze dag.