Aartsbisdom > Nieuws > Februarinummer ‘Op Tocht’ verschenen

Februarinummer ‘Op Tocht’ verschenen

Eind vorige week is de tweede editie van bisdomblad ‘Op Tocht’ van 2016 verschenen. Dit nummer brengt onder meer een verslag van de Landelijke Parochiedag, het inluiden van Kerkbalans en een verslag van het bezoek dat kardinaal Eijk en mgr. Woorts aan de synagoge in Dieren brachten in het kader van de Dag van het Jodendom.

Verder in ‘Op Tocht’: een interview met DKCI-teamleider Trees Versteegen over de nieuwe opleiding tot diaconaal assistent, een verslag van de Dag van de religieuzen en in de DKCI-reeks over de werken van barmhartigheid ditmaal een bijdrage over de dorstigen laven en onderricht geven. In plaats van de maandelijkse column van kardinaal Eijk is zijn brief bij gelegenheid van de Veertigdagentijd integraal opgenomen.

– Klik hier voor de brief van kardinaal Eijk
– Klik hier om naar de webwinkel te gaan

Tags: