Aartsbisdom > Nieuws > Gepensioneerd pastoraal werker Van den Eerenbeemt overleden

Gepensioneerd pastoraal werker Van den Eerenbeemt overleden

Het Aartsbisdom Utrecht ontving het bericht dat W.A.T.M. (Wim) van den Eerenbeemt op 4 januari 2019 te Zevenaar is overleden. Hij werd geboren te ‘s-Hertogenbosch op 17 november 1940. Met ingang van 1 januari 1996 werd hij aangesteld als pastoraal werker en teamleider in de parochies H. Andreas en Maria Koningin te Zevenaar. Per 1 april 2004 werd hij benoemd tot pastoraal werker/teamleider binnen het parochieverband Zevenaar-Gelders Eiland. Met ingang van 1 november 2005 ging hij met pensioen.

De uitvaartdienst vindt plaats op donderdag 10 januari om 12.00 uur in de parochiekerk St. Martinus, Kerkweg 8 te (Oud) Zevenaar. Aansluitend vindt de begrafenis plaats op de R.K. begraafplaats aan de Arnhemseweg 8 te Zevenaar. Nadien is er gelegenheid tot condoleren en samenzijn in ‘Ons Huis’, Dokter Honigstraat 3 te Zevenaar.

Correspondentieadres:
Familie Van den Eerenbeemt-Bekema, Babberichseweg 64, 6905 JW Zevenaar.

Klik hier voor de rouwkaart