Aartsbisdom > Nieuws > Actiematerialen Kerkbalans 2019 nu te bestellen

Actiematerialen Kerkbalans 2019 nu te bestellen

De webshop is open en de bestellijsten liggen op de deurmat. Lokale kerken kunnen vanaf nu actiemateriaal bestellen voor Actie Kerkbalans 2019. Er zijn folders, enveloppen en antwoordstroken beschikbaar. Bestellingen die voor 15 oktober binnenkomen, worden uiterlijk 1 december toegestuurd.

Online bestellen kan op kerkbalans.nl/webshop. Hoe meer mensen online bestellen, hoe lager de kosten. Het verwerken van online bestellingen gaat sneller dan bij bestellingen per post.

In de webshop kunnen organisatoren van Actie Kerkbalans bovendien eenvoudig actiematerialen op maat maken door zelf teksten en beelden te plaatsen. Zo kunnen parochies en geloofsgemeenschappen actiematerialen inzetten in hun eigen stijl, herkenbaar voor hun parochianen. Bovendien valt er met het online maken van het foldermateriaal tijd te winnen: er is niet langer een drukproef nodig. Het resultaat kan direct worden beoordeeld en vervolgens worden besteld.

Nieuw dit jaar is dat alle folders in kleur beschikbaar zijn. Op de website van Actie Kerkbalans staan verder allerhande tips en downloads, zoals voor het schrijven van een aansprekende folder.

Tags: