Aartsbisdom > Nieuws > Pater J.J. Sturkenboom s.d.b. overleden

Pater J.J. Sturkenboom s.d.b. overleden

Te Wijchen is op 26 augustus pater Ko Sturkenboom s.d.b. overleden. Jacobus Johannes Sturkenboom s.d.b. werd geboren te Houten op 13 september 1935. Op 16 augustus 1960 is hij te Twello ingetreden bij de Salesianen van Don Bosco. Zijn priesterwijding vond plaats op 19 april 1969 te ‘s-Heerenberg. Vanaf 1 september 1988 is hij ruim twintig jaar werkzaam geweest in het Aartsbisdom Utrecht als pastor in de Theresiaparochie te Apeldoorn binnen de Interparochiële Vereniging Apeldoorn.

De Eucharistieviering ten afscheid vindt plaats op maandag 3 september 2018 om 10.30 uur in de kapel van La Verna, Leemweg 134 te Wijchen. Na de viering is er gelegenheid tot condoleren en om elkaar te ontmoeten in zaal De Ark, Leemweg 134. Om 15.00 uur wordt pater Sturkenboom s.d.b. begraven op het kerkhof van de Theresiakerk aan de Haagwinde te Apeldoorn.
Gelegenheid om afscheid te nemen van pater Sturkenboom is er op maandag 3 september van 9.45 tot 10.15 uur in bovengenoemde kapel.

Klik hier om de rouwkaart te lezen.