Aartsbisdom > Nieuws > Aartsbisdom Utrecht zoekt ambtelijk secretaris

Aartsbisdom Utrecht zoekt ambtelijk secretaris

Ten behoeve van het officialaat, de kerkelijke rechtbank, zoekt het Aartsbisdom Utrecht op korte termijn een ambtelijk secretaris m/v (notarius/notaria) voor 22,5 uur per week (0,6 fte) voor de duur van één jaar.

De notarius/notaria is ambtshalve nauw betrokken bij alle kerkrechtelijke aangelegenheden, vooral betreffende het huwelijkspastoraat, die aan het officialaat zijn toevertrouwd. De functie van notarius/notaria is een juridische en administratieve functie, waarbij een hoge mate van zelfstandigheid, nauwkeurigheid, betrouwbaarheid en discretie is vereist. De notarius/notaria is verantwoording schuldig aan de officiaal of diens plaatsvervanger.

Taken die bij deze functie behoren zijn: het verwerken van inkomende en uitgaande post, telefoon en e-mail; het behartigen van alle administratieve en juridische aangelegenheden; het onderhouden van contacten met medewerk(st)ers in het veld en het notuleren van gesprekken.

Sollicitatiebrieven, vergezeld van een c.v., dienen schriftelijk en/of per e-mail uiterlijk 15 september a.s. te worden gestuurd.

Klik hier voor de volledige tekst van de advertentie en de contactgegevens.